Pagina's


maandag 7 februari 2011

Rappen!

Hoi!

Selena Gomez zingt een liedje, nou eingelijk rapt ze een liedje van Nicki Minaj!
Hieronder het filmpje:






Ik vond het filmpje wel grappig, want zo ken je haar helemaal niet! Ik vind het stukje leuk dat de mensen achter haar zo riepen van: 'Yeah!'.

Hieronder ook nog de foto met Selena en de jurk uit het filmpje:


















Het is niet een super mooie foto, maar je ziet de jurk wel weer. De achtergrond is ook lelijk. People's Choice.

Even over People's Choice.. People's Choice heeft allemaal awards. Ook staan er op de site poll's enz.

Hieronder de link voor het geval dat je wilt kijken:

http://www.peopleschoice.com/

Ik schrijf snel weer. Ik schrijf woensdag of morgen wel weer. Ik heb nog meer nieuws...

Frederique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten