Pagina's


zaterdag 12 februari 2011

Nog even over...

Hoi,

Ik wou nog even wat vertellen over People's Choice Awards. Ik heb er een filmpje over opgezocht. Met succes....

Hieronder het filmpje:


Ik moet eerlijk zeggen, ik wist niet echt hoe The Scene er uit zag. Ik wist er twee.... Ik heb ook nog een leuke foto van Selena Gomez and The Scene!

Hieronder de foto:

Joey Clement (basgitarist), Greg Garman (drummer) en Dane Forrest (keyboard). Ik weet niet wie wie is. Maar als je het weet moet je het bij de reacties neerzetten.

Selena Gomez weetjes:

1. Wist je dat ze al bezig zijn met Wizards of Waverly Place seizoen 4!
2. Selena Gomez wou eerst solo zangeres worden.
3. Ramona and Beezus binnenkort in Nederland te koop is. Ik weet niet zeker of de film in de bioscoop komt. Bij MeidenMagazine nummer 02-2011 kun je 5x kaartjes winnen voor de film. Je hoeft alleen maar antwoord te geven op een vraag. Ik ga niet zeggen wat de vraag is, want je moet het tijdschrift maar kopen. Er staat nog veel meer nieuws in over Selena.

Daag Willemijn!






7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar mensen rustig ik heb haar adres enn heb alles van haar dus ik ben haar nmr 1 fan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ja en ik ben selena gomez
    da kunnen we allemaal zeggen he

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben een groote fan van selena gomez en da wil niet zeggen dat jij een groote fan bent van selena gomez gewoon omdat je weet waar ze woont hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben een gewone fan maar ik beluister graag je muziek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. selena's biggest fan11 juni 2013 om 17:02

    selena gomez is everthing to me. i know almost everthing about her!! i love it if i can meet her

    BeantwoordenVerwijderen