Pagina's


donderdag 3 februari 2011

Monte Carlo

Hoi allemaal,

Zoals jullie vast al weten komt in de zomer (waarschijnlijk) de nieuwste film met Selena in de bios! De film heet Monte Carlo. In het tijdschrift "Stars" stonden ook allemaal grappige foto's van de opnames. Ook stond in het tijdschrift waar de film over ging. Je moet niet gaan zoeken naar de "Stars" , want die is al weer van 2010!

Van de opnames heb ik een paar foto's gevonden. Die zie je hieronder:




Op de vlucht voor de modepolitie?



















Moe, Selena?


Ik heb wel een beetje medelijden met ze, want ze moeten volgens mij heel veel rennen. Steeds weer opnieuw. Want de eerste keer rennen ze verkeerd. Daarna weer. Dan doen ze het er weer te lang over. Dan doen ze het weer te snel, omdat ze sneller gingen rennen. Vermoeiend.....

Het lijkt me echt een super leuke film. Ik hoop dat hij eerder dan Mei, Juni, Juli in de bioscoop komt. Gewoon begin Maart ofzo.

Daag Frederique!

1 opmerking: