Pagina's


maandag 14 februari 2011

Help Haïti!

Hoi allemaal! Ik heb nieuws over Selena! Ik heb al lang niet meer geschreven. Twee dagen! Nou ja. Het is niet heel lang. Ik heb wel eens langer niet geschreven.

Ik weet niet of jullie al wisten dat Selena ambassadrice is van Unicef, maar ik las een oproep van haar, waarin ze aan haar fans (wij dus) vraagt om de Haïtiaanse bevolking te helpen na de sterke aardbeving van vorig jaar. Heel veel mensen raakten hun huis en bezittingen kwijt. Daarom wil Selena de mensen eraan herinneren dat Haïti nog steeds hulp nodig heeft.
Ik ben alleen bang dat het met mijn geld niet erg opschiet, maar alle kleine beetjes helpen! Ik hoop dat jullie bereid zijn om ook wat te doneren!

Hieronder zien jullie ook nog een filmpje met de oproep van Selena:



Ik ga kijken of ik wat ga/mag doneren. Ik hoop dat het mag. Ik hoop ook heel erg dat jullie wat gaan doneren, aan Unicef. Dat zouden Unicef, Selena en de Haïtitianen fantastisch vinden. Ik ook natuurlijk.

Daag Frederique!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten