Pagina's


zaterdag 23 april 2011

Monte Carlo

Hoi allemaal!
Ik wou nog even wat vertellen over Monte Carlo. De film komt in juli uit. En de film gaat over drie meisjes die op vakantie gaan naar Parijs en als ze daar zijn wordt een van de meisjes aangezien als een lid van het Britse koningshuis. Zo komen ze terecht in Monte Carlo. Wil je de trailer zien? Dan moet je kijken op YouTube. Ik heb er nu geen tijd voor om het filmpje te updaten naar mijn blog. Er is verder nog veel meer nieuws maar dat komt maandag en dinsdag wel. Over de Kids Choice Awards enzovoort. Verder is er ook nieuws ove da Britney Spears een liedje gaat schrijven voor Selena Gomez. Ook gaan Justin Bieber en Selena misschien een duet opnemen met zijn tweeën. Fijn Pasen!
Groetjes van Frederique

3 opmerkingen:

  1. Stoer dat ze samen een duet gaan opnemen :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is nog niet zeker dat ze een duet gaan opnemen, maar ik post dinsdag weer dan vertel ik jullie er alles over.

    BeantwoordenVerwijderen